Connections - to a Stereo System
With this connection the TV set and stereo system must be equipped with AV jacks (or alternatively, the TV must have a scart input jack - a silver multipoint connector).
This direct connection provides a better playing image and there is no need to search for the channel. The stereo sound and sound effects are also used to their full effect!
Stereo AV cable: Black, wide cable with three differently coloured (yellow, white, red) plugs on one end and a Nintendo GameCube Analog-AV-Out plug at the other end.