Connection via stereo AV cable without scart
To enable this connection, the video recorder must be equipped with a stereo-audio/video input jack.
This direct connection provides a better game image and there is no need to search for the channel. Stereo sound is also possible with this connection.
Stereo AV cable: Black, wide cable with three differently coloured (yellow, white, red) plugs on one end and a Nintendo GameCube Analog AV Out plug on the other.