3D Secure – Information regarding the online payment authentication
Note: this only affects countries belonging to the European Economic Area (EEA). The EEA consists of the Member States of the European Union (EU) and three other countries: Iceland, Liechtenstein and Norway (excluding Switzerland).
After you have carried out the authentication and confirmed the payment, the transaction can be completed.