51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition – Overview
51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition is free supplementary software that allows you to play any of the multiplayer games featured in 51 Worldwide Games when you connect locally with someone who owns the full game. 51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition also includes four games for you to try on your own or with friends: Four-in-a-Row, Dominoes, President and Slot Cars.