Can I Exchange My Nintendo Gold Points for Platinum Points (or Vice Versa)?
No. One type of My Nintendo points (Gold, Platinum, Super Mario Run, etc.) cannot be exchanged for a different type. For example, you cannot trade Gold Points for Platinum Points to put towards a Platinum Point reward.