Can I Play My Game in Another Language?
The language for a game or software application will default to the language setting that has been selected on the console, so long as the intended language is supported by the game or software application.
For example, if the system language is set to Spanish and the game or software application is supported in Spanish, the language for the game or software application will also be Spanish.