Can I Set Parental Controls for Each Player on Nintendo Switch?
Parental controls are set for the whole Nintendo Switch console - not for each individual player. Once the parental controls are set, the same restrictions will be in place for everyone that uses the system. You should set the parental controls with the youngest player in mind.
Please note that the parent or guardian can review information about play time and played software separately for each Nintendo Switch user by using the Nintendo Switch Parental Controls application (ver 1.1.0 or later). Games that don't require user selection to play (like 1-2-Switch) will only display combined play time information for all users of the system.
For help setting up parental controls for your Nintendo Switch system, click here.