DLC Is Not Appearing In Game (Super Smash Bros. Ultimate)
You purchased downloadable content (such as the Fighters Pass or a Challenger Pack) for Super Smash Bros. Ultimate but are unable to see the content.
From the software's options menu, select "Data Management" > "Delete Software". - Reinsert the game card and download any available software updates for the game.
Select the picture of your icon in the upper-right corner to access your Account Information, then highlight "Redownload". Select the content in the list of previously purchased titles and tap the orange icon to redownload. - Launch the Super Smash Bros. Ultimate game.
Select the picture of your icon in the upper-right corner to access your Account Information, then highlight "Redownload". Select the content in the list of previously purchased titles and tap the orange icon to redownload. - Launch Super Smash Bros. Ultimate.
The content should be available for play. - If the issue persists, delete and redownload the software that is not recognising the DLC.
From the software's options menu, select "Data Management" > "Delete Software" (not "Archive Software"). Then redownload the game.