Download Code Is Lost or Missing - No Scratch-Off Area
The information in this article can help when your download code is lost or missing and your card does not have a scratch-off area.
If you have a card that does not have a scratch-off area on the back, your code was printed on your purchase receipt. You will need the receipt to verify and redeem your code.