You are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and receive the error code 2110-3400.
Prior to connecting to the internet with a network that requires authentication through a web browser, you will need to connect to a network that does not require this type of authentication and update your Nintendo Switch console to system version 2.0.0 or higher.
Once this update is complete, in most situations you will be prompted with the appropriate authentication page the next time you attempt to create an internet connection that requires additional authentication.
If you are still unable to connect, this may indicate the network you are attempting to use is not configured correctly or does not support the Nintendo Switch console.
If you would like additional assistance with connecting to the network, contact the network administrator for further information on the network.