You are unable to connect to a a game's online service, and you receive the error code 2124-3001.
If you receive this error code it indicates that the software you are using must be updated prior to connecting to its online features.
1. Save your current game progress and restart the console by holding down the POWER Button for three seconds, then select "Power Options" > "Restart."
2. From the HOME Menu, update the software to the latest version, then access the game's online features again.