You are unable to connect to an online service and you receive the error code 2306-0811.
If you are receiving this error code, it likely indicates the service you are attempting to use is undergoing maintenance.
Review the Network Maintenance page for the most up-to-date maintenance and server status information, and then try again after the posted maintenance has ended.
If the error persists, and there is no notice of maintenance, wait a while and try again later.