You are unable to upload a photo to Facebook and receive the error code 2801-7199.
From the HOME Menu, select your user and go to User Settings. Under Album, select Social Network Posting Settings. Select Link beside the Facebook icon. Follow the prompts to validate and complete the link, ensuring that you select the appropriate options to allow posting from your Nintendo Switch console.
If the issue persists, check your Facebook account settings to ensure that you have not blocked your Nintendo Switch console from posting images to your account.
If you confirmed your Facebook settings are not blocking your Nintendo Switch console from posting, it may just indicate a temporary issue with the service. Wait a while and try again later.