Error Code: 2811-7002, 2811-7003
If you find notice of maintenance or a service outage, please try again after services have returned to normal. - Restart the Nintendo Switch console.
Hold down the POWER Button for three seconds, then select "Power Options" > "Restart." - Power cycle your home network.
Metal objects and electronic devices may interfere with wireless signals. If you have any of these, such as filing cabinets, speakers, power strips, glass, or cordless phones, next to your console or wireless router, move them away. - Connect to the internet at a different location or access point.