Note: This error typically indicates that the download code was entered incorrectly.
The information in this article can help you when you try to redeem a download code and receive the error code 9001-0039.
Verify that you are entering the full download code correctly. If some characters are hard to read, try entering similar characters. (For example, an 8 may look like a 3, a K may look like an X, etc.)