Error Message: “The Game Trials event for this software has ended.”
The information in this article can help when, while trying to start a game, you receive the error message: “The Game Trials event for this software has ended. You will be able to continue playing where you left off if you purchase the software."
This error message indicates that the trial period has ended for the selected Game Trials event. To continue playing, you must purchase the game.