How to Archive Software
From the HOME Menu, select "System Settings" > "Data Management" > "Manage Software."
2. Select the software title you would like to archive, then select "Archive Software" > "Archive."
From the HOME Menu, select "System Settings" > "Data Management" > "Quick Archive."
2. Select all the software titles you would like to archive, then select "Archive Data" > "Archive."
Select a software icon from the HOME Menu.
2. Select "Options" at the bottom of the screen, or press the "-" or "+" Buttons on the Joy-Con controllers.