My Nintendo Switch carrying case (HAC-021) is dirty. How should I clean it?
If your carrying case gets dirty, soak a cloth in water with a neutral detergent, wring out any excess water and wipe the carrying case clean. Then, wipe it again with a soft, dry cloth.