How to Update Metroid Dread
In this article, you'll learn how to apply the latest software update to Metroid Dread.
Three different Boss Rush modes have been added to the game. Press the R Button on the “Samus Files” screen to move to the Boss Rush selection screen.
The following updates to the Metroid Dread demo are also now available (Ver. 2.0.0).