Important information about software updates
Nintendo constantly aims to improve its software in order to provide customers with the best possible user experience. As a part of these efforts, we are making software updates for select Nintendo Switch titles available through the Internet.
The length of time it takes to perform a software update varies depending on the speed of the Internet connection used. Please be patient.