Mario Tennis Aces Update History
Note: Player rating will be reset to 2,000 if software was not played in previous month or if there is bad data. If the software is not updated to version 2.1.0, December changes will not be processed.
Boo After leaping for a shot when playing with Simple rules, he can no longer be cancelled during the period that time is frozen.