Scroll down on the left-hand side and select Nintendo Switch Online.
3. Scroll down and select the classic game library you want to download from the “Special Offers” or “Expansion Pack Content” sections.
When opening one of the classic game libraries, internet access may be required periodically to validate your membership status.