How to Activate/Deactivate Tilt Controls (Mario Kart 8 Deluxe)
Instructions for activating and deactivating tilt controls in Mario Kart 8 Deluxe.
Tilt controls allow you to steer your racing vehicle by tilting the Joy-Con to the left or right as opposed to steering with the control stick.