How to Adjust Profile Settings and Options (Ring Fit Adventure)
The information in this article will help you adjust your profile settings and options through “My Menu” in Ring Fit Adventure.
In “My Menu”, use the control stick on the Joy-Con (R) to navigate, press the X Button to confirm a selection and press the A Button to cancel.