How to Adjust VR Settings (Nintendo Labo Toy-Con 04: VR Kit)
You can adjust VR mode the first time you launch the game, and at any point during gameplay through the game settings.
3. When asked if you want to restrict VR mode, select “Use VR Mode” or “Restrict VR Mode”.