How to Attach or Remove the Tyres on the Kart (Mario Kart Live: Home Circuit)
In this article, you'll learn how to attach or remove the tyres on the Mario Kart Live: Home Circuit kart to ensure that they are fitted properly.
Important: Before attaching or removing the tyres, ensure that the kart is powered off by holding down the Ignition Button for at least a few seconds.
3. Once the tyre is seated properly on the groove of the wheel, the attachment is complete.