How to Change Nintendo Network ID Information (Email Address, Gender, Region, Etc)
Step by step instructions on updating information associated with a Nintendo Network ID.
You can edit your Nintendo Network information using a Wii U console or Nintendo 3DS family system.
3. Enter the password associated with your Nintendo Network ID, then select "OK."
Access Nintendo Network services from a non-Nintendo device like a PC or smartphone.