How do you want to add a Mii?
Select the (+) sign ("Create New Mii") to create a new Mii.
4. Follow the on-screen categories to adjust your Mii character's physical features as desired. When your Mii is ready, select Done.
Select Save to save the Mii to your Nintendo Account.
6. A list of your current Mii characters will appear. Select the Mii that you want to display, then select Choose this Mii.
Select Change Mii under the current Mii.
3. A list of your current Mii characters will appear. Select the Mii that you want to adjust, then select Edit.
Select Save to save your changes.
3. A list of your current Mii characters will appear. Select the Mii that you want to to delete, then select Delete.