How to Change the Sleep Mode Settings
This prevents auto-sleep from activating while media content is playing. If this option is disabled, the console will still go to sleep after four hours of media playback.
If this option is enabled, the console will wake from sleep mode when it is removed from the dock, or when the AC adapter is connected/disconnected.
If this option is enabled, the console will wake from sleep mode when the AC adapter is connected/disconnected.