How to Charge the Nintendo 64 Controller
In this article, you'll learn how to charge the Nintendo 64 Controller for use with Nintendo Switch consoles.
Connect the Nintendo Switch AC adapter (model HAC-002) to the USB port at the top of the Nintendo 64 Controller, then to a wall outlet.