How to Clean the Ring-Con and Leg Strap Accessories
The information in this article can help you care for the Ring-Con grips and leg strap accessories if they have become dirty or soiled.
If the Ring-Con grips or the leg strap have become dirty, remove the grips from the Ring-Con, and hand-wash them, or the leg strap, in warm water using a mild detergent, and then place them in cool, well-ventilated location to dry.