1. Select “PayPal” as the payment method when adding funds or purchasing software.
1. Use a smart device to scan the QR Code displayed on the "Linking a PayPal Account" screen.
Sign in to your PayPal account or create a new PayPal account.
5. Review the PayPal policies and select “Agree & Continue” to finish linking your accounts.
6. When your PayPal account has been linked, select “Confirm” on your Nintendo Switch console.
3. When prompted, choose the payment method you want to use from the accounts you have on file with Paypal (bank account, credit card, etc.). Select “Continue”.