How to Locate a Router's SSID and SSID Broadcast Setting
Step-by-step instructions on how to locate your router's SSID and broadcast settings.
You can typically find the SSID by selecting the "Setup" option, and then "Wireless Settings".
You can typically find the SSID by selecting the "Basic" settings option, and then selecting "Wireless Settings". The SSID may be labeled as "Wireless Network Name".
You can typically find SSID by selecting the "Wireless" tab and then selecting the "Channel and SSID" option.
You can typically find the Network Name (SSID) by choosing the "Wireless" tab, and then "Basic Wireless Settings".