How to Locate your Support Number
In this article, you'll learn how to locate a Support Number on your Nintendo Switch console, which may be required for your inquiry.
Select User Settings.
3. Scroll to the bottom of the page to find Support Number, then select that option.
2. Scroll down through the options on the left and select User. Then select the user that needs support.