How to Pair Poké Ball Plus With Nintendo Switch
1. Start the game Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee! on a Nintendo Switch console. Once the desired language has been selected, the controller selection screen will be displayed.
2. Within this screen, press either the Top Button or the control stick button once on Poké Ball Plus.
3. Press either the Top Button or the control stick button again, then select “Confirm” to use Poké Ball Plus as a controller.