How to Prioritise a Download
In this article, you'll learn how to choose what you would like to download first when downloading multiple items to your Nintendo Switch console.
1. From the HOME Menu, select the software icon for the download that you would like to prioritise.
The “Downloading data…” screen will appear. Select Download Options.
3. Select Download This Software First to prioritise this download over any others that might be in progress.