How to Select a Different Console in the Nintendo Switch Parental Controls App
Instructions on selecting a different linked Nintendo Switch console in the Nintendo Switch Parental Controls application.
Up to three Nintendo Switch consoles can be added to the Nintendo Switch Parental Controls app.