How to Start a Multiplayer Game in Mario Golf: Super Rush
In this article, you'll learn how to start a multiplayer game in Mario Golf: Super Rush.
In Mario Golf: Super Rush, up to four players can hit the green in various game modes, including Speed Golf, Battle Golf and Standard Golf!