How to Start a Multiplayer Race in Mario Kart Live: Home Circuit
In this article, you’ll learn how to start a multiplayer race in Mario Kart Live: Home Circuit.
In Mario Kart Live: Home Circuit up to four players can race together in Grand Prix or custom races.