How to Start a New Game (Animal Crossing: New Horizons)
The information in this article will help you set up a new game in Animal Crossing: New Horizons.
Note: There is one island per Nintendo Switch console. Once the island has been created, any additional players on the same console (up to 8 total) will all live on the same island.