How to Submit a Proof of Purchase
Before sending your console in for repair, please carefully read the packaging guidelines (PDF, 198 kB) to ensure your console arrives safely. The guidelines also include instructions for providing a proof of purchase.
If you did not submit the proof of purchase in the parcel you sent to our repairs centre, please use our contact form here and kindly provide the proof of purchase by uploading it as an attachment.
Select "Continue", confirm your information, and then submit the form.
9. Our customer care agents will then retrieve the proof of purchase and link it to your RMA Repair Order Number.
In case you forgot to include a copy of the proof of purchase when sending your device for repairs, please submit it later via our contact form.
Select "Germany", "Austria", or "Switzerland".
6. Please give us all the information you have regarding your repair request and upload a copy of your proof of purchase.
Please consider that repairs might not fall under the legal warranty or Nintendo's manufacturer guarantee, depending on the diagnosed damage/defect. In this case you will receive a cost estimation via email.
IMPORTANT: If the manufacturer's warranty period has expired or if the problem is not covered by the manufacturer's warranty, you will receive a quotation by email prior to any action from the repair service centre.
Select "Spain" or "Portugal".
9. Our customer care agents will then retrieve the proof of purchase and link it to your Repair Order Number.