How to Transfer Screenshots and Video Captures to a Computer Via a USB Cable
In this article, you'll learn how to transfer game screenshots and video captures from a Nintendo Switch console to a computer using a USB cable.
4. Once connected to your computer, select the screenshots and/or videos to transfer.