How to View and Manage Your Existing Friends
Instructions on viewing friends you have added on Nintendo Switch, and how to manage existing friends by performing actions such as removing or blocking them.
If you make a user a best friend, they will show at the top of your friend list.
Blocked users cannot send you friend requests, and it will be harder to encounter them in online play. Users will not be notified when you block them.