How to Wear And Hold Poké Ball Plus
Gently insert your ring finger through the support ring.
3. Press down on the strap lock button and slide it towards your wrist to tighten the strap and prevent it from falling off your wrist.
4. Hold Poké Ball Plus firmly in your hand with your index finger positioned over the Top Button and your thumb positioned over the control stick.