How to pay for a repair cost estimation or reject it?
1. To pay for your repair or request that your item(s) be returned unrepaired, please click here and enter your repair order number to access your repair information.
2. If the current status of your repair is "Cost Estimation Created", select the "!" icon to proceed with viewing the cost estimation, paying for the repair or requesting that the item be returned without repair.
3. On the "Cost estimation created" page, select "See cost estimation" to view the cost estimation, pay for repair or request that the item be returned without repair.
4. Once you have viewed your cost estimation, please make your selection to either "Accept Cost estimation", which will take you to payment, or "Reject Cost estimation" to return the item(s) without repair.
You will receive an email with the cost estimation and a link. Select the link to see all the information regarding your request.
There you can choose whether you want us to continue with this request. You will be forwarded according to your selection.
In case the costs for repair are not covered by warranty, you will receive a cost estimation for the repair as well as credentials to access the link via email. From the link you will be able to confirm the cost estimation and proceed to payment online with credit card or with cash on delivery if you choose the "shipping with cash on delivery" option.
1. To pay for your repair or request that your items be returned unrepaired or destroyed, please click here and enter your RMA number to access further information.
2. If the status of your RMA is “Devis établi”, select the “!” icon and choose the option “Voir le devis” to let us know your decision about it.
Form of payment: Payment in cash on delivery by giving the required amount to the courier that delivers the package from our repairs services. For more information, please contact our Customer Support here.
If you are already using our contact form, please select "Contact Nintendo Support".