Information about Repair Prices (UK, Ireland and Malta)
Read the information in this article to learn about repair prices for UK, Ireland and Malta.
After examining your product, we will confirm the total costs for repair or replacement.
If you do not wish to accept the repairs evaluation and diagnosis that our technicians have made, resulting with a refusal to pay for the provided cost-estimation, please be advised that the repair will not be processed and the product will be returned to you as is.