Information about repair prices (Spain and Portugal)
Read the information in this article to learn about repair prices for Spain and Portugal.
After examining your product, we will confirm the total costs for repair or replacement. In some cases, a repair may be covered by the Nintendo warranty. If you do not wish to accept the repairs evaluation and diagnosis that our technicians have made, resulting with a refusal to pay for the provided cost-estimation, please be advised that the repair will not be processed and the product will be returned to you as is. Please be advised that this process involve processing fees.