The information in this article can help when you travel between your home island and the Happy Home Paradise islands in Animal Crossing: New Horizons and notice that your Bells, Poki, or catalog items are not available.
Important: The Happy Home Paradise DLC is required to visit the Happy Home Paradise islands, earn Poki, and obtain unique items by designing vacation homes and facilities. Learn more about How to Access Animal Crossing – Happy Home Paradise.
The Happy Home Paradise archipelago of islands uses a new form of currency, Poki, and a separate catalog of items from your home island in Animal Crossing: New Horizons.
It is not possible to access your Bells on the Happy Home Paradise islands or access your Poki on your home island. Likewise, the furniture and other catalog items you obtain on the Happy Home Paradise islands will not carry over into your catalog on your home island, and vice versa.