My repair parcel is lost, delayed, or not delivered
It is possible that, at certain times, it may take longer to send or receive shipments. We ask that you wait at least 7 days after shipment before contacting our customer service team.
Select "Contact Nintendo Support"
If you are already using the contact form, please select “Contact Nintendo Support”.
We will look into your request and reply to you by email as quickly as possible. We may need to open an inquiry with our courier, and appreciate your patience during these proceedings.
Scenario 2: My parcel didn't arrive at my home (no instructions were sent to the courier)
Scenario 3: My parcel didn't arrive at my home (instructions were sent to the courier)
If you are already using our contact form, please select "Contact Nintendo Support" and tell us your name and email address, as well as the repair number (if known) and parcel number (if known).