Where do you want to download the exclusive DLC?
Select Free Download again to confirm.
6. The content will begin downloading. Start the software after the download is completed to access the content.
Search for the game that has member-exclusive DLC.
3. Select Downloadable Content or scroll down to view the available downloadable content.